http://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/issue/feedВикладання мови як іноземної. Світовий досвід2017-06-23T12:37:21+03:00Катеринаg.chudopalova@gmail.comOpen Journal Systems<p class="p7"><strong>Матеріали науково-практичної конференції, що</strong><strong> присвячена сучасним тенденціям викладання української та російської мов студентам-іноземцям. </strong></p><p class="p7"><strong>Висвітлюються питання:</strong></p><p class="p9"><em>- </em><em>культура мовлення студентів іноземною мовою;</em></p><p class="p9"><em>- </em><em>вплив рідної мови при вивченні іноземної мови;</em></p><p class="p9"><em>- </em><em>питання специфіки викладання російської і української мов на початковому та просунутому етапах навчання;</em></p><p class="p9"><em>- </em><em>питання методики підготовки практичних занять;</em></p><p class="p9"><em>- </em><em>лінгвокраїнознавство як невід’ємна частина формування мовної компетенції;</em></p><p class="p9"><em>- соціокультурні аспекти вивчення української та російської мов;</em></p><p class="p9"><em>- традиції та інновації в методиці викладання української та російської мов іноземцям;</em></p><em>- інтерактивні форми навчання української та російської мов.</em>http://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/105025НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ З МОВНОЇ ОСВІТИ:ЦІЛІ, СТРУКТУРА, МЕТОДИКА2017-06-23T12:36:46+03:00Антоніна Березовенкоberezovenko@gmail.comТрадиційно у незалежній Україні мовна освіта студентів-іноземців організовувалася за моделлю, сформованою за радянських часів. Тобто – у період, коли світ був поділений з точки зору ідеології та соціально-політичних характеристик.Авторське право (c) 2021 Антоніна Березовенкоhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103691НАЦИОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНЫЕ ОСОБЕННОСТИ АРАБСКОЙ АУДИТОРИИ СТУДЕНТОВ2017-06-23T12:36:53+03:00Світлана Альохінаasvetlana@mail.ua<p> Кратко рассматривается этносоциокультурная специфика арабского мира, важная для организации и проведения занятий и воспитательной работы с арабскими студентами.</p>Авторське право (c) 2021 Світлана Альохінаhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103695ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ У ТЕХНІЧНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ2017-06-23T12:36:55+03:00Леонід Дзюбенкоl.i.dzyubenko@gmail.comСергій Корольc.korol@gmail.com<p>Питання про шляхи реалізації принципу проблемності на практичних заняттях з української мови як іноземної у вищій технічній школі є завжди актуальним, оскільки, з одного боку, воно недостатньо висвітлене в навчально-методичній літературі, а з іншого, гостро постає у зв’язку з необхідністю інтенсифікації процесу навчання.</p>Авторське право (c) 2021 Леонід Дзюбенко, Сергій Корольhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103697ВЗАЄМОДІЯ ІНОЗЕМНОЇ ТА РІДНОЇ МОВ ПРИ МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ2017-06-23T12:36:59+03:00Лілія Диніковаdynan@ukr.net<p>Досягнення високого рівня володіння іноземною мовою не можливе без фундаментальної мовної підготовки у вищій школі. В більшості вишів країни студенти опановують принаймні дві іноземні мови. Вивчення проблеми впливу рідної мови і можливої нейтралізації становить безперечний інтерес для теорії тапрактики навчання іноземним мовам.</p>Авторське право (c) 2021 Лілія Диніковаhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103698САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА СТУДЕНТОВ-ИНОСТРАНЦЕВ СТАРШИХ КУРСОВ ТЕХНИЧЕСКИХ УНИВЕРСИТЕТОВ2017-06-23T12:37:02+03:00Ірина Жогінаzhogina43@gmail.com<p>Самостоятельная работа студентов-иностранцев при изучении украинского и русского языков как иностранных является одной из наиболее эффективных форм обучения, тем более востребованной в условиях сокращения количества часов, необходимых для формирования языковой компетенции студентов-иностранцев старших курсов технических университетов. Актуальность данной проблематики вызвана и практической необходимостью ‑ отсутствует целостная модель построения самостоятельной, внеаудиторной работы студентов, тогда как эта работа должна иметь четко обозначенную цель и прогнозируемый результат. </p>Авторське право (c) 2021 Ірина Жогінаhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103701ВИДЫ И ФОРМЫ КОНТРОЛЯ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ РУССКОМУ И УКРАИНСКОМУ ЯЗЫКУ НА ПОДГОТОВИТЕЛЬНОМ ОТДЕЛЕНИИ2017-06-23T12:37:05+03:00Галина Павловськаhalinapawlowska@ukr.netКонтроль знаний, умений и навыков студентов является важнейшей составной частью процесса обучения иностранных студентов русскому и украинскому языку на всех этапах. Виды и формы контроля определяются общими целевыми установками обучения.Авторське право (c) 2021 Галина Павловськаhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103703ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ДО ВИШІВСЬКОЇ МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ2017-06-23T12:37:08+03:00Оксана Павленкоribka-k@email.uaЛариса Чернищукlarisa.chernyschuk@gmail.comКомунікативна методика завоювала собі місце під сонцем і вже не потребує підтримки. Але, як зазначає один з основоположників комунікативної методики Є. Пасов «… вона – на жаль! – стала просто модою для багатьох. Як незручно буває зізнатися в тому, що ви не читали якийсь бестселер, так незручно стало заявляти про себе як про ворога комунікативності. Більш того, зараз навіть колишні її затяті противники стали активними прихильниками комунікативності.Авторське право (c) 2021 Оксана Павленко, Лариса Чернищукhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103704ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ«УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»2017-06-23T12:37:10+03:00Неоніла Тільнякnilatilnyak@gmail.comПроблема підвищення комунікативної культури є особливо актуальною для вищої технічної освіти. Одним з проявів складної ситуації в сфері мовної культури сучасного суспільства є мовна безграмотність випускників технічних закладів. Вивчення культури мови особливо важливо для представників технічних спеціальностей, адже саме ця категорія студентів становить потенціал науково-технічної інтелігенції суспільства.Авторське право (c) 2021 Неоніла Тільнякhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103707ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ2017-06-23T12:37:12+03:00Лілія Сидоренкоzubatoklili@ukr.netМетодикою викладання української мови передбачено використання таких форм навчання, які допомагають створити комфортні умови для освітньої діяльності іноземних студентів і спонукають їх до високої навчальної активності. Саме інтерактивне навчання, яке використовується на заняттях з мови і спонукає студентів до пошуку нової інформації та допомагає розвитку кожної особистостіАвторське право (c) 2021 Лілія Сидоренкоhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103709РОЛЕВАЯ ИГРА КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ2017-06-23T12:37:14+03:00Катерина Чудопаловаg.chudopalova@gmail.comВ методике обучения русскому языку как иностранному широкое распространение получил коммуникативно ориентированный метод обучения. Целью данного подхода является формирование у обучаемых коммуникативной компетенции.Авторське право (c) 2021 Катерина Чудопаловаhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103711ОСОБЛИВОСТІ ВІДБОРУ ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ З АУДІЮВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ2017-06-23T12:37:16+03:00Тетяна Шевчукamirotetyana@gmail.comПри навчанні української мови як іноземної робота з письмовими текстами посідає значне місце: починаючи з навчання читання зовсім простих текстів і закінчуючи вдосконаленням умінь інтерпретації наукових і художніх текстів високого ступеня складності. Доведено, що за кореневої спільності друкований текст і текст, що звучить, досить суттєво відрізняються з точки зору механізмів їх сприйняттяАвторське право (c) 2021 Тетяна Шевчукhttp://vmi-sd.conf.kpi.ua/proc/article/view/103896СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАННЯ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ2017-06-23T12:37:19+03:00Олена Гуляєваlengul1983@gmail.com<p class="western">Останніми роками зростає особливий інтерес науковців до проблем дослідження російської мови як іноземної у вищих навчальних закладах України та посилюється увага до розробки теоретичних основ методики викладання даної дисципліни.</p>Авторське право (c) 2021 Олена Гуляєва